برای اطلاع از آخرین وضعیت مرسوله ی پستی ارسالی مانترابوک (فیلترشکن خود را خاموش کرده) و با وارد کردن کد رهگیری پستی ارسال شده توسط مانترا بر روی لینک شرکت ملی پست کلیک کنید. همچنین در صورتی که از خدمات تیپاکس استفاده کرده باشید، میتوانید با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس ارسالی مانترا از طریق لینک تیپاکس سراسری نسبت به آگاهی از آخرین وضعیت بسته ارسالی اقدام فرمایید.

روز کاری: به معنی کلیه روزهای هفته، به غیر از روزهای  پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی میباشد.
روز ارسال: به معنی روزی است که پیامک کد رهگیری با سرشماره مانترابوک برای شما ارسال گردیده است.
نکته: لطفا مدنظر داشته باشید که محاسبه ی زمان تقریبی رسیدن بسته از روز ارسال (و نه روز ثبت سفارش) انجام میگیرد.

لطفا به موارد زیر توجه داشته باشید ..

الف. کد رهگیری مرسولات با یک روز تاخیر پس از تحویل مرسوله به پست و یا تیپاکس با سرشماره ی  مانترابوک برای شما پیامک خواهد شد.

ب. پس از گذشت 48 ساعت از دریافت پیامک میتوانید نسبت به رهگیری مرسوله اقدام فرمایید.
نکته : روزهای کاری پست سراسری/تیپاکس یعنی کلیه روزهای هفته به غیر از پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی

پ. ضمانت مشاهده دقیق وضعیت بسته ارسالی به عملکرد پست/تیپاکس منطقه ای شما (منطقه شهری/منطقه روستایی) وابسته میباشد و فرآیند رهگیری مرسولات پستی توسط پرسنل پست سراسری به روزرسانی شده و در اختیار همکاران واحد مرسوله مانترابوک نمیباشد.

ج. کلیه بسته های ارسالی از طرف مانترابوک شامل بیمه میباشند و شرکت پست موظف است مرسوله های پستی در پست (پیشتاز) شهر تهران را با زمانبندی کمتر از 72 ساعت و شهرستان را با زمانبندی تا 5 روز کاری تحویل گرداند.  همچنین مرسوله های پستی در ارسال (سفارشی) در شهر تهران، با زمانبندی کمتر از 96 ساعت و در شهرستان، با زمانبندی تا 7 روز کاری به دست شما خواهند رسید. این زمانبندی تقریبی از (روز ارسال مرسوله) محاسبه میگردد.